Thursday, March 18, 2010

alhamdulillah.. hari nie 18/3/2010 aku tersalah bajet sepatutnya amik stok lebey tetapi terkurang..
takper la rezeki setakat nie jer.. so rileks la 2 hari nie harapa stock jambu smapi la sok leh gak berbisnes ujung minggu nie...

so far minggu nie sales alhamdulillah Allah memberikan rezeki padaku.. amin...

projek jambu arini dalam proses mengikut percent dia baru 10% in progres..

dok pikirkan macammana nak bnykan lagi hasil jualan aku nie..

takper ada rezeki ada tak kemana.. yang penting aku harus berusaha meningkatkan taraf ekonomi aku.. aku dah jumpa lokasi menarik nie tapi tue la tiada plak org yang berminat takper suatu hari nnt mesti ada... saborrrr.. tumpukan satu kawasan nie jer duluu..... slow2..

" YA ALLAH HAMBAMU BERSYUKUR DEGN REZEKI YANG DI BERI" amin...

No comments:

Post a Comment