Tuesday, March 9, 2010

ALHAMDULILLAHH..

so far hampir dua minggu aku menjalankan perniagaan jambu arini aku ini..
penerimaan terhadap asam boi pun cukup menggalakkan dan pelanggan berpuas ati.
anggaran pendapatan aku untuk minggu nie adalah lebey kurang rm200. walaupun aku bermula kecil2lan dengan meletakkan jmabu aku di tempat kerja aku aku berpuas ati dengan hasil nya.

agak mengejutkan permintaan air jampu aku amat menggalakan kerana permintaan air jambu melebihi permintaan jambu potong aku... so far aku jual RM1.00 jambu n jus jambu buatan aku yang diber nama JAMBU ARINI ini..

so minggu nie aku maybe akan bukak khemah jual air jambu kat bandar plak nak try2 tgk market.. harap2 MPK tak kaco la yerr...

so dalam perancangan aku aku sedang mendapatkan harag terendah untuk aku :

1- printing banner - jambu arini
2- khemah semurah mungkin aku akan cari
3 pembekal jambu yang leh bagi aku harga plag lumayan dan aku boleh kongsi harag yang aku dapat ngan org lain yang berminat menjalankan perniagaan jambu potong nie....


so nnt aku uploadkan design untuk jambu ARINI aku nie yer...

YA ALLAH PERMUDAHKAN LAH AKU UNTUK MENCARI REZEKI.... AMIN...

PENJUAL JAMBU JUGA BOLEY MENJADI JUTAWAN....... AMINN...

No comments:

Post a Comment