Thursday, April 1, 2010

ALHAMDULILLAH...

ALHAMDULILLAH AKU BERJAYA MENDAPATKAN TAPAK UNTUK AKU BERNIAGA TANPA TAKU2 NGAN PBT
nak tau kat mana.. kat sini

SO SELEPAS INI AKU AKAN KUKUHKAN LAGI PENGELUARAN JAMBU N ASAM AKU NI. aku akan jadikan tapak bazar ghodong nie sebagai tapak untuk akun menjadikan one stop center untuk sesiapa yang berminat untuk berniaga jambu. dan mendapatkan jambu keluaran ku yang dinamakan JAMBU ARINI.

ANTAR PROSES YANG TELAH SELESAI DI LAKSANAKAN.
1- MENCARI TAPAK OPERASI
2- MENCARI PEMBEKAL MURAH UNTUK PRINTING MENGENAI PRODUK AKU NIE
3- MENCARI PEMBEKAL BOTOL JUS DENGAN HARGA BERPATUTAN
4- MENCARI PEMBEKAL / PEMBORONG JAMBU YANG DAPAT MEBERIKAN HARGA YANG BAIK

ermm alhamdulillah ... ALLAH MEMUDAHKAN AKU DALAM URUSAN SEMUA INI

so next projek aku plak adalah menanam pokok jambu.. so far alhamdulillah benih2 yang aku semai start dari aku mula berniaga dah menampakkan hasil.. semenyer dah tumbuh2 menampakkan daun hijau... nanti aku uploadkan gambarnya..

YA ALLAH BANTULAH HAMBAMU INI BERILAH KEKUATAN KEPADA HAMBAMU INI..

nntkan coretanku selepas hari sambtu atau ahad ini.... permulaan pertama meniaga ditempat baru.. :)

dan jagn lupa jemputlah ke bazar ghodong yer sesiapa yang berada di kuantan pahang...

2 comments:

  1. Salam ziarah..baguz niaga kat sini..tapak baru..nanti terkenal 1Malaysia,berduyun-duyunlah ghodong datang nanti weh !!Yang datang nanti yang jambu-jambu lak tu..

    ReplyDelete
  2. salam.. yang loksai bazar nie klu tgk agak tersorok tapi sebenarnya kuasa membeli akan meningakat dua 3 bulan dari sekrang.. permbangunan sekitar rancak di jalankan.. hostel ada HOTEL ada.. kwasan riadah seisi keluarga,,, jgn lupa singgah la ke gerai jambu arini yer... INSAYAALAH lagi dua bulan jambu akan diturunkan terus ke bazar ghodong..

    ReplyDelete